«Рухани жаңғыру» бағдарламасын жүзеге асыру мәселелері бойынша зерттеулердің осы жазда өтті

Біз сандық дәуірде өмір сүреміз – даусыз факт. Біз интернет-порталдардағы фильмдерді көреміз, елдегі және әлемдегі оқиғалар туралы жаңалықтар таспаларынан немесе портал-агрегаторлардан білеміз. Интернет арқылы заттарға, дәрі-дәрмектерге және тамаққа тапсырыс береміз. 15 жылдан астам уақыт бойы әңгімелесушіні компьютер немесе смартфон экранында көруге мүмкіндігіміз бар. Хабарламамен алмасып, әлеуметтік желілердегі пікірталастарға қатысамыз. Алдағы 2 жылда Қазақстанда мемлекеттік қызметтің 90%-ы онлайн арқылы қолжетімді болады деп күтілуде. Күн сайын біз Интернет желісі арқылы қоршаған әлем туралы көбірек ақпарат аламыз.

Осы жазда өткен «Рухани Жаңғыру» бағдарламасын жүзеге асыру мәселелері бойынша қоғамдық пікірді зерттеуге арналған ауқымды әлеуметтік зерттеу бағдарламаны интернетте жарықтандыру мәселесіне де тоқталып кетті. «Рухани Жаңғыру» бағдарламасы белсенді ақпараттық қолдаумен сүйемелденетіні белгілі. Бұл қолдау түрлі іс-шаралар мен құралдардың кең жиынтығын қамтиды. Оның ішінде бағдарламаның вебсайты (ruh.kz)  жұмыс істейді. Біздің зерттеуге қатысушыларға сұрақ қойылды - олар бағдарламаның вебсайтын пайдаланды ма?

Нәтижелер көрсеткендей, сұхбаткерлердің көпшілігі (53,3%) «Рухани жаңғыру» сайтына кірмеген. Бұл сайтты сұралғандардың 17,5%-ы пайдаланған. Сұхбаткерлердің 29,2%-ы жауап беруге қиналды. Жалпы алғанда, 17,5% үлесі кішкентай болып табылмайды; бұл сайт кез-келген басқа сайт сияқты 100% қатысу көрсеткішіне ие бола алмайтынын түсіну керек (ресурсқа әрбір алтыншы сұралған адам кіргені жақсы көрсеткіш болып табылады). Алайда, бағдарламаның негізгі веб-ресурсы әлдеқайда пайдалы ақпаратты қамтуы мүмкін екенін атап өткен жөн.

Сонымен қатар, сараптамалық қоғамдастық арасында бағдарламаның ресми сайтын пайдалану деңгейін өлшеу жүргізілді; нәтижелері жаппай сауалнама жүргізу деректерінен қатты ерекшеленеді. Осылайша, сайтты тек 4 сарапшы ғана пайдаланбаған, ал 23-і сайтты үнемі пайдаланған, тағы 17-і арасында ғана, 5 сарапшы сайтты сирек пайдаланғанын атап өтті. Мұндай елеулі айырмашылық таңқаларлық емес, өйткені сарапшылардың кәсіби қызметі қандай да бір шамада бағдарламаны іске асырумен байланысты.

Барлығы зерттеуге 2500-ден астам қазақстандық және 48 сарапшы қатысты.

Әлеуметтік зерттеу нәтижелері бойынша сараптамалық баяндамамен cisc.kz сайтында, «Ресурстар» бөлімінде танысуға болады. 

«Рухани жаңғыру» бағдарламасының нәтижелерін бағалау мақсатында ұлттық әлеуметтік зерттеу Қазақстан Республикасы Ақпарат және қоғамдық даму министрлігінің бастамасымен «Азаматтық бастамаларды қолдау орталығы» жобасы аясында өткізілді.

Рухани Жаңғыру Қазақстан зерттеу
Если вы заметили ошибку, выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом редакции

Комментарии